12. desember 2008

Kjære, snille Julenissen..:)


Er det lov med tre innlegg på èn dag, mon tro..?..:) Sånn er det når man finner så mye inspirasjon! Tenkte jeg skulle legge ut bilde av symaskinen jeg ønsker meg til jul! Singer Confidence. Jeg låner mamma sin gode og gamle Bernina symaskin, og den fungerer fint, men er jo greit med sin egen da. Og litt flere fasiliteter, som overlock, knappehull, dekorsømmer og diverse andre finurlige ting. Håper Nissen leverer denne til meg på julaften!:)

Da kanskje det blir enda flere moromme klær! Disse under her er fra Rubypearl på Etsy. Morsom mix synes jeg!



5 kommentarer:

Katarina sa...

Ai,kor tøff de her klære var!! Jeg digger dem..Ang ditt spm så se i det øverste hjørne til venstre...;-)Klem

Ninas Drops sa...

åååå kunne tenkt meg den kjolen i midten jeg. Nydelig assa. Tvi tvi med ønsket ditt da.

Vibeke sa...

Så herlig blogg du har!
Her var det masse inspirasjon -virkelig FRYD FOR ØYET!:O)Elsket kjolene under her, dåååååne lekre...

Ønsker deg en fin helg!
Vibeke

Anonym sa...

Klart det er lov!!!! :)

Anonym sa...

Gu vilka läckra klänningar!