8. desember 2008

Nye ting og 7 sannheter:)



Med ny bok, Redesign, ble det nytt skjørt! Mormors gamle dynetrekk og loppisstoff:) I love it!

Så, for en stund tilbake, fikk jeg en utmaning av søte Brigg i lekehuset sitt:) Her kommer første sannhet:

*Jeg skyller alltid glasset minst tre ganger når jeg tar vann fra springen... Tvangstanker, sa du....??..... Jeg fikk et glass med zalorester i en gang, og den smaken sitter i ennå, så jeg skyller alt jeg kan!;)

Her er mine favoritter! Velværeserien fra Nougat London er helt fantastisk!! Kan ikke få roset den nok! Jeg elsker duften av disse produktene, og de føles nydelig på huden. Sugar Scruben er den beste som finnes! Mmmmh..:) Selger produktene i butikken nå også. Parfymen min, Gucci , får jeg aldri byttet ut, den er bare veldig meg! Geviret fikk jeg av Vibeke, som jeg driver butikken sammen med, til bursdagen!:) Pelsvesten, som er så god, fikk jeg av min kjære. Fikk også sengetøyet av han, med reinsdyr på. Det er så fint!

Sannhet nr 2: * Jeg ELSKER pinnekjøtt!! Best er det under grillen før servering, med poteter, kålrabistappe og tyttebærsyltetøy:)

Nytt springbukkskinn som passet veldig fint i denne gamle stolen:)

Sannhet nr 3: * Jeg er veldig alternativ, og tror det er mye mer mellom himmel og jord som vi ikke vet om.. Jeg tror vi har hjelpere fra "den andre siden", og takker disse hvis jeg finner ting jeg har leita etter eller lignende. Det spøker i huset vårt, noe jeg syns er veldig spennende;)

Dette store stettfatet med glassklokke fikk jeg til bursdagen min! Med en gjennomsiktig hjort med sølvgevir som pynt:)

Nr 4: * Jeg er et skikkelig rotehode!! Legger igjen rot etter meg overalt... Særlig når jeg er kreativ og skal lage ting.. Og det er jo ikke sjeldent..;)

Flere bursdagsgaver! I feel lucky!:)
Nr 5: *Jeg byttet navn for to år siden. Før het jeg Mina Renate, men har aldri følt at Renate var meg.. Mina heter jeg etter min Oldemor, som visstnok var et helt fantastisk menneske. Hun døde da jeg var 2 år, så jeg har bare blitt fortalt om henne. Hun het Mina Ingerine, et navn jeg likte veldig godt. Så da byttet jeg;) Er ingen andre, så vidt jeg vet, som heter det!

GOD JUL på BADET..;) Jeg er med i bokstavmani-klubben!
Nr 6: * Jeg elsker julen!!! Jeg er som en liten unge, får ikke sove natt til julaften.. hihi... Sånn er jeg med 17.mai også!;)

En nydelig ballerina og to søte kremmerhus..:)
Nr 7: * Jeg har 28 som lykketall. Ble sammen med min kjære den 28., for 8 år siden. Første huset vi kjøpte, som vi fortsatt bor i er nr 28, med postnr "28...;) Det var bare noen få ting..:)
Sender ikke denne videre nå, siden jeg tror de fleste har fått den.
Ønsker alle en koselig førjulstid..:) Nyt den!

13 kommentarer:

Rikke sa...

hei hei og takk for hyggelig melding på bloggen:)Legger deg til jeg også...Du har jo en veldig fin blogg og ser ut som du har det veldig fint hjeme hos deg - spesielt med all den flotte juledekorasjonen!!!
Likte dt skjørtet ditt..er det en ny bok..???
Apropos å skylle glasset tre ganger..he he..du er ikke alene, jeg skylder det alltid to ganger før jeg drikker vannet av det:)he he..
Ha en fortsatt fin fin dag!!

Anonym sa...

Hei Mina!

Du, på det bildet med GOD JUL bokstavene, er det ei lysranke? Og hvor har du fått tak i den?

Klem fra Liv Margrethe

Mina sa...

Hei Liv Margrethe!

Fant ikke nr ditt, så jeg svarer deg her, i håp om at du stikker innom igjen:) Lysranken med prismer fikk jeg til jul ifjor.. Tror den var kjøpt på Bohus. Den er kjempefin!:)

Stor førjulsklem!:)

GundaM sa...

Hmm, spennende og ikke minst krydret med flotte bilder!!!

Fikk da hjelp til å slette endel bilder i bloglines slik at jeg fikk plass til flere bilder ejg og. Phu, men mista litt gnisten.

Kommer nok ikke til å forsvinne men kanskje lage litt mindre innlegg om jeg klarer styre meg da ;0)

Klem

Ninas Drops sa...

hei! Så koselig side du har her. Morsomme 7 punkter og:) Legger deg til sida mi jeg. Hilsen Drops som har venninne i Sandefjord. Skal komme innom neste gang jeg er der jeg...

Brigg sa...

Fine bilder!! Masse detaljer å suge til seg:-) Du er veldig kreativ! Gleder meg alltid til bilder fra huset ditt!! også kjempekjekt å bli bedre kjent med deg!:-)

Anonym sa...

God kveld, Mina!
Tusen takk for veldig koselige ord på bloggen min!
Så mange flotte bilder du hadde lagt ut! Det skjørtet du hadde sydd var helt herlig! Skulle gjerne hatt det! Jeg er en veldig skjørte og kjolejente, og går mest i det.
Flotte gaver du hadde fått til bursdagen også. Så nydelig sengesett! Gevirer kan man jo heller aldri få nok av!
Skjønner at vi er i bokstav-sekten sammen. Så mange flotte du har !
Morsomt å lese de syv sannhetene også. Hjelp, spøker det i huset???
Jeg som ikke kan se en spenningsfilm en gang....
Navnet ditt er kjempefint, og jeg synes byttet var lurt.
Ha en nydelig kveld!
Klem fra Kaspara

Brigg sa...

En 8 siders!!? Helledussen så utrolig kjekt da!! Åh..kjenner jeg er spent på dine vegne. Har du stort hus da? Gjett om jeg skal kjøpe det!!:-)

Ha en fin kveld Mina:-)

Anonym sa...

:)

klart jeg stikker innom! Kikker på denne bloggen titt og ofte. Du er så flink!

Førjulsklem til deg også <3

Mari sa...

Hei Mina!
Din gaveringvenn venter fremdeles på pakke fra deg.. Har du mulighet til å spore den opp kanskje?
Hilsen Mari :)

Alven sa...

Hei :-)

Ble kjempefint det skjørtet du hadde laget :-) Flink som du er :-) Mange fine bilder :-)

Har en liten ting til deg inne hos meg :-)

Klem

Marias skriblerier sa...

Heerlig blogg du har, med mange fine og stemningsfulle bilder!

Marias skriblerier sa...

Ps. SKjørtet ble jo stilig!