30. desember 2008

O'jul med din glede!

Neida, jeg har ikke gått under jorda siden sist.. Jeg har bare hatt juleferie! Og det er nydelig!:) Her kommer noen bilder av årets juletre, juleinnpakking og noen av gavene jeg laget..

Alle gavene ble pakket inn i tapet i år, i glade farger og mønstre.

Flere pakker!:)

Pute jeg laget til to av venninnene mine:) Tror jeg må lage en av disse til meg selv også!

Denne puta har jeg vist før her inne, uten å si at det var en julegave til min svigerinne. Den skal visstnok få hedersplass i sofaen deres..;)

Laget en del av disse hjertene også, fylt med vatt og advent-te. Ordentlige julehjerter:)

Dette skjerfet fikk kusina mi til jul. Synes det ble et herlig sammensurium med blomster, bånd og heklelapper!

Så har jeg prøvd meg på litt heklekunst på frihånd..kremt..Dette skulle vært en muffins..;) Tror nok det går bedre med en litt mindre heklenål..

Jeg fikk hekleboka jeg ønsket meg til jul! Akkurat nå hekler jeg pulsvarmere! Det går jo så fort! Og det er jo såå gøy!:)
Det var en liten oppdatering herfra. Skal legge ut flere bilder av julegaver jeg har fått, og julegaver jeg har laget, og gitt bort, senere:)
Ønsker alle sammen en fortsatt nydelig romjul, og et lykkebringende godt nytt år!

9 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Oi
Herlige pakker og koselig muffins. Jeg så at det var en deilig muffins jeg:)

Hekle bok ja, det skulle jeg hatt, uff har ikke bursdag før i juni jeg.. hm... litt blakk og.. får vel bare prøve meg på frihånd da:)

Hilsen drops:)

Maliva`s verden sa...

Wow,masse flotte bilder,og alt det fine du lager.Elsker selv å hekle...kan fortsatt si det etter å ha heklet hundrevis av bestemor-ruter dette året.Hva heter den nye hekleboka di,tar gjerne imot flere tips på bøker:O)
klem fra maliva

Anonym sa...

Hei Mina
God romjul til deg også!
Utrolig hvor produktiv du har vært på lagefronten, og så mye fint!
Tipper mottakerne ble glade. Nydelig det stoffet med reinsdyr på den ene puta, og så morsomt skjerf da! Den puta med broderi husker jeg godt, og jeg skjønner godt at den skal få hedersplassen i det nye hjemmet sitt.
Ser at den oppskriften på pulsvarmere jeg fulgte står i den nye hekleboka di. Jeg fant oppskriften i bladet "Mamma" i den utgaven hvor det var artikkel om Jeanette i bloggen "Fryd og design".Endret litt underveis på oppskriften, siden jeg heklet med tynnere heklenål, måtte ta det jeg hadde siden butikkene var stengt.
Blir spennende å se dine pulsvarmere som er i litt andre farvetoner ser det ut til .
Nå har jeg begynt på et bomullspledd i farvene lyselilla, rødt, sterk rosa, og helt lyst. Det er såååå morsomt, at det hender jeg går rundt med hekletøyet i huset, hekler i trapper, og mens jeg venter på poteter som skal koke.
Ha en glad dag!
Klem fra Kaspara

Tove sa...

Hei på deg! Ja, nå har du vært "borte" lenge.. koslig med nytt innlegg fra deg:) Den firkanta puta... fy søren så fin den var! Ja, alt du har laget var utrolig fint:)

Håper du får en flott nyttårsaften!

klem

Anonym sa...

Hei Mina :)Har det litt travelt nå men jeg hekler kun fastmasker på de små hekleriene og bruker heklenæl nr.2..Kommer tilbake til deg senere! Lykke til med små heklerier :)
PS! Utrolig lekre puter!!!
Heldige mottakere!!! :)

Marias skriblerier sa...

Fin blogg du har og supersnertne puter du hadde laget! :D

Brigg sa...

Fine pakker og bilder:-) og muffins;-) tenkte jeg skulle ta frem heklenålen i julen jeg og,men her går det i ett. gleder meg nesten til julen er over.

vil ønske deg en forrykende feiring inn i det nye året ikveld. Ser frem til nye bloggopplevelser sammen med degi 2009!

klem

Anonym sa...

Hei Mina :)GODT NYTT ÅR!!
Er innom for å se hvordan det går med heklingen ;)Går det bra?
Håper du legger ut resultatene etter hvert som de blir ferdige :)
Håper du hadde en fin jule og nyttårsfeiring..Nå er hverdagen tilbake og all pynt skal legges pent i esker i påvente av neste jul..Jeg er faktisk lei alt som heter julepynt nå..
Ha en fin dag :)

Maya: sa...

Wow, så utrolig produktiv du har vært! Mange fine ting du lager- Likte spesielt godt putene dine...De var flotte!

klem