2. desember 2008

Bursdag- og juleønsker!

For en bloggtørke!!! Eller.. det har egentlig ikke vært tørke.. bare knapt med tid.. Jula er igang i butikken! Men idag kommer hvertfall et innlegg, et ønskeinnlegg.. For imorgen har jeg bursdag!:) Og snart er det juuuul!!

Denne boka står på min ønskeliste. Redesign, med kjempefine bilder!
Ønsker meg en sånn pelsvest! Denne er såå fin! Diva!;)
Og denne boka, Hekleglede! Ja, det er en glede!:) Man blir jo avhenging..

Dette sjalet syns jeg er så fint! Har funnet det i en eller annen dyyr nettbutikk, men noe lignende må da finnes?:)
Kuuul og varm lue!:)
En utrolig fin kjole!! Og utrolig dyyr.. Kopi noe sted mon tro?:) Får ikke bildet større dessverre..Hadde ikke sagt "-Nei, takk" til denne heller...;)

Bilde fra Perlehuset
Også ønsker jeg meg gamle knapper og bånd, og annet pjus!:)
Restegarn, ja, takk!:)

Mamamia!

Sex and the City, the Movie!
Også har jeg jo også noen ønsker i butikken da!;) Håper julenissen tar seg en tur innom der også:)

6 kommentarer:

Lotten sa...

Grattis i förskott önskar jag! Vad mycket fint det var på din önskelista... gillade böckerna speciellt ;-)

Kram Lotten

@afjo72 sa...

Grattis på forskudd - håper jammen meg at mange av ønskene på gavelisten blir innfridd :o)

Maria sa...

Hjertelig tillykke med dagen i morgen :-)

Og du, de ønsker du lister op, kunne jeg selv have skrevet.
Utrolig lækre ting.

Klem Maria

Tove sa...

Gratulerer med dagen i morgen! Håper du får mange av ønskene dine oppfyllt, for det var mange gode ønsker der:) Og at jula har negynt merkes godt når man driver butikk ja... heldigvis:) Men det tar jo tid også da..

Kos deg masse på bursdagen din i morgen!
klem

Design-Shimmer sa...

Den blomstrete kjolen er fantastisk

Anonym sa...

Hei
fin side du har:)
jeg lurte på hvor den pelsvesten du fikk av din kjøre er kjøpt , den som lå utstilt på et bilde, og jeg lurer på hvor den lange du ønsker deg selges?
glad for svar:)