4. februar 2009

Birds flying high..:)


Her om dagen kom jeg over en designer på Etsy som selger smykker. Falt pladask for øredobbene!! Og det ga meg masse inspirasjon. Så nå jeg har fikset litt på to par jeg hadde liggende:) De første var helt vanlige i "gull".. Her har jeg sprayet fuglen lilla og knytt på en blågrå silkesløyfe. Det er glitter i sprayen, som gir en veldig fin effekt. Kjøpte den på Biltema til rundt 30kr! Det andre paret har jeg bare festet på de vårlige spennene jeg kjøpte på lørdag. Nå er de litt mer spesielle. Jeg har skikkelig øredobbedilla!!:) Så kom jeg over tre plansjer(?) med fuglemotiv i bruktbutikken her i byen, 15kr for alle tre! Synes de er såå fine!! Fuglefiguren i bakgrunnen skal sprayes i en eller annen farge, muligens bare hvit.
Så fant jeg et flott silkestoff og en liten duk med heklelapper. Den skal nok klippes opp og brukes til dekor her og der.



Her er noen av øredobbene fra Florabond Etsy. Fine??:)
Likte bildene veldig godt også. Fine bakgrunner.

2 kommentarer:

sally bazar sa...

Vilka mysiga smycken!

Ninas Drops sa...

Ja kjempefine smykker...
Moro med smykker med godisfarger..

Du jeg har slike pippiper i lilla jeg, tror de er fra Kappahl...
Litt i birds modus om dagen jeg og.
Nina=)